14e december 2013

Godmorgon! Hade en super bra dag igår (bortsett att jag missade bussen&tåget på morgon, och även min lektion) Men jag och pappa åkte upp och handlade på Maxi, sen mötte jag upp fina Rebecca för lunch. Vi åt jättegott på Costas. Sen kollade vi efter julklappar, och jag hittade till min storebror och min mamma igår. Så jag är snart klar! Sen tog vi en paus och gick och fikade på NK. :) 

Tog bussen hem vid 16 och sen efter middagen så kom Sandra till mig och vi bakade som sagt, och avslutade kvällen med att äta (lite för mycket för mig, magen mår inte bra idag. Haha) och byta julklappar. Blev jätteglad över min julklapp! Hihi! 

Nu sitter jag faktiskt på bussen till stan, och ska jobba för skolan på Plaza, och även äta hotellfrukost ;) 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]