15e december 2013

Hej på er och glad tredje advent! :) Går kvällen var hur mysig som helst, vi pratade i timmar och åt super gott. Älskar mina tjejer♥ Jag och Rebecka tog bussen hem till Holmsund och sen och när jag kom hem från bussen så såg jag på ett avsnitt av 90210 innan jag la mig. Imorse vaknade jag för att se på kalendern och äta en god frukost. Sen har jag städat rummet och slagit in julklappar med mamma, så nu är alla klappar under granen :) 
 
Ikväll så kom min bror över på middag, vi åt broccoli gratäng med bacon (och pasta) och den är så god! Och nu har vi myst framför solsidan med gotta och julfika. 
 

Postat av: Lisa

Hej! Skulle du vilja sälja din odd molly poncho? Letat överallt efter en men kan inte hitta någonstans där den säljs!:(

2013-12-15 @ 21:01:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]