17e december 2013

Hallu!  Sitter och fikar kvällsfika framför ett avnitt av 90210 med tända ljus och i min fina morgonrock jag fått av min syster♥ Idag har jag vart i skolan, och det rullade på. Hade bara en lektion som var efter lunch, men jag for dit på morgonen som vanligt ändå. Imorgon har jag sovmorgon och det känns så skönt! Bara ca 3 skoldagar kvar till jullov! Hihi, det ska bli så himla skönt!
 
Alltså denna dagen har vart helt underbar. Har fått många roliga besked i dag och två samtal. Mer om det får vi se senare, men jag kommer somna med ett stort leende på läpparna. 
 
På torsdag ska jag ju på bio med tjejerna i klassen och se premiären av Justin´s nya film (vet inte om jag sagt det tidigare) men då kommer jag också stanna i stan efter skolan, göra några ärenden, shoppa sista julklapparna, gå på ett "möte" och äta middag innan det blir biomys med fina tjejerna.
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]