1a december 2013

Hej! Nästan kommit hem från Sandra och sitter i soffan och chillar lite innan jag ska sova snart. Måste ju ta mig upp till Julkalendern imorgon bitti. (lär nog aldrig bli för gammal, hihi) Men iallafall, så efter bion idag,(som jag även skämde ut mig på,alltid jag, ahah!) så åkte vi och handlade, sedan åkte vi hem. Hemma så klunkade jag en Celsius och dunkade lite musik inför ett snabbt träningspass innan middagen. VRÅLhungrig som jag var efter mitt 45minuters pass, cyklade jag 190 hem för att hoppa in i duschen för att sedan äta pizza med mamma,pappa och mina två bröder♥
 
Därefter, så mötta jag upp Sandra och for på affärn och handlade lite, för nu blev det storbak! Vi bakade nämligen världens godaste lussebullar! (Nu vill jag sätta in en såndär apa med händerna för ögonen, ni vet?) :P
Imorgon blir det som sagt, en mysig frukost framför julkalendern och sedan blir det att strosa runt på skyltsöndag. Och kvällen kommer avslutas med mys framför tvn med glögg,lussebullar,pepparkakor och choklad såklart! MYS!!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]