21a december 2013

Godmorgon! Fick en liten sovmorgon idag (eftersom jag kliver upp så tidigt på mornarna så vaknar haf så tidigt av mig sjäv) Så jag klev upp och frukost, fast jag fortfarande var mätt från igår. Vi fick trerätters, och det var så jäkla god mat så jag dog. Sen så hade hon bakat massa julgodis och jättegoda pepparkakor med nåon nötfyllning, doppade i choklad.. och där dog jag matdöden. Måste göra sånna idag! Sen rullade jag hem och la mig ganska sent i alla fall :)
 
Idag har jag lite saker att göra, ska bl.a. upp till stan och köpa julklapp till pappa och ikväll ska jag vara med bästis, vi ska mysa lite och planera nyår♥
två bilder från i somras
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]