25e december 2013

Godmorgon finisar! Hoppas ni alla hade en bra julafton. Det hade jag! (min storebror jobbade dock på förmiddagen, men kom hem på lunch. Och min storasyster m. familj var hos barnens farmor & farfar denna jul. Så vi kommer fira ännu en gång till helgen) För att berätta lite kort, så började vi dagen med att äta frukost tillsammans. Sen öppnade vi julklappar. Jag är en sådan person som tycker det är roligare att ge bort, men såklart älskar jag att få också. haha :) Men jag är jätte nöjd med mina klappar, så fina!♥ Senare åkte vi upp till min pappas mormor och morfar för julbord, kalle anka och sen så kom tomten. Sen så åkte vi vidare till mormor och morfar där en del av släkten var. Vi fikade och åt ännu mer, och tomten kom även dit också ;) Vi for hem just innan 20.00 för att se på Victoria Secret showen på tvn. Gårdagen blev med andra ord underbar. Bara massa mys!
 
Nu har jag nyss sett några avsnitt av 90210 medan jag fikat frukost. Har inga planer för dagen, så det blir bara att mysa här i soffan, och till lunch ska jag äta julbord..igen (5e gången nu??) tur de är gott! :P
 
Bjuder på lite bilder från igår. Kameran hade lite batteri och jag har tappat bort laddaren. Så det fick bli snabba bilder! :) Puss o kram
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]