29e december 2013

Hej, och godmorgon..typ? Nemen jag klev upp halv 10 idag och klev upp och fikade. Nu har jag gjort mig i ordning lite och ska strax byta kläder. Idag så ska vi till mammas farmor som fyller år. Sen ska jag fara på Bodypump med min moster just innan middagen. Efter det så kommer vi åka hem till oss och äta middag,fläskfilé..mums! 
 
Igår så åkte jag,mamma, min syster, Tuva och min lillebror till stan för att ta en gofika. Har hittat mitt favoritställe när det gäller Chailatte.. hehe sååå goott!
 Några av mina julklappar♥

Postat av: tilda

Har du blockat mig på insta? ;o
Kan inte följa dig eller något.. heter ttypttilda :-)

2014-06-25 @ 20:12:02



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]