2a december 2013

Hej finisar! Sitter i soffan nyduschad, så skönt och är så trött i kroppen just nu. Klev upp tidigt idag för att se på julkalendern medan jag fikade med min lillebror :) Sen så bakade (haha?) jag müsli/granola och sedan tog jag bussen upp till stan. Jag kikade i affärerna, köpte lite julklappar och ett par tofflor till mig, sen så lunchade jag på Basilika! När jag kom hem svepte jag en proteinshake och tryckte en banan sedan körde jag crossfit med Sandra och Junas. 
 
Har massor av roliga saker inplanerade dom kommande veckorna. Längtar! Och nästa vecka är det redan lucia?! 
Köp ett armband till någon du tycker om i julklapp? Om du anger mitt namn så får du 15% rabatt också! :) Finns att beställa på easweden.se 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]