3e december 2013

Godmorgon, nej denna morgon var ingen höjdare och det är väl dax att börja vänja sig vid det här nu då.. Tåget var nämligen iställt och ersatt med buss, men första bussen som kom blev full, så jag och Julia rymdes inte och fick vänta i 45minuter innan nästa kom = jag missade 1/2 lektioner..trodde jag för sen när jag kom till skolan fick jag veta att läraren är i Stockholm, så dom har engelska istället (jag har redan haft engelska), så jag har alltså inga lektioner idag.. haha kul. Hoppas det är god lunch iallafall. 
 
Sen ska jag möta upp mamma i stan :) Hoppas ni får en bra dag, är sjukt taggad på gym ikväll i allafall!! 
Hade hellre velat ligga kvar i min nybäddade säng, myst med Leo, kollat på serier och ätit lussebullar och glögg.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]