5e december 2013

Godmorgon! Sitter på bussen till skolan, och hoppas att inte tågen är inställda idag! Har nämligen bara en lektion nu på morgon, sen åker jag hem och hämtar upp Oliwer på dagis. Vi ska överraska min mamma (Oliwers mormor) med att baka! Hade tänkt göra det igår då jag slutat skolan, men hade inge smör.. Så jag gör det idag istället. Igår kväll efter vi ätit middag så följde jag med och kollade på när Oliwer hade Bamsegympa också. Så himla gulligt! Dom har uppvisning på söndag, och ska vara möss. Hur gulligt?!❤️ 

Idag är jag lite ledsen, för att jag känner av min hals. Det började igår, så idag blir det att ladda upp med mycket te, honung och vitaminer! :P vill inte bli sjuk! Sen ikväll ska jag vara barnvakt åt min kusin Justin! :) mysigt! 

Ha en bra dag! :)


Bilder från de senaste dagarna :)

Postat av: Anonym

Är Oliwer din son eller är han typ din systers/brors barn? :)

Svar: Haha inte mitt barn, det är min systerson :)
Sanna Lundberg

2013-12-05 @ 08:53:05
Postat av: Lovisa

Fina bilder!
Hoppas du får en bra dag! :)

2013-12-06 @ 10:59:23
URL: http://aulovisa.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]