9e december 2013

Min goda frukost imorse, världens godaste havregrynsgröt á la Sanna. Sen en liten sneek på vårt pepparkakshus, som inte är riktigt klart ännu.
Godmorgon! Måndag idag, och bara cirka två veckor kvar till julafton! Dom här senaste två veckorna som gått har bara flygit iväg! Men idag är det en ny vecka och nya tag. Älskar måndagar, eftersom jag alltid är ledig ;) Men efter jul blir det ändring på det..tråkigt nog. Jag ställde klockan på 07.00 för att jag skulle se på julkalendern, men kände att jag ville sova en timma till så jag klev upp just innan 8. Då gjorde jag min goda gröt, älskaaaar den!♥ Hehe.
Och igår då, då åkte jag och mamma in till stan och köpte lite julklappar, sen så stannade vi på NK och fikade. Skulle ta en chailatte, men själva chai smaken var slut, så fick välja någon annan. Så tog vanilj. Och det var såå sjuuuukt gott! Blir att ta en sådan fler gånger. :) Sen åkte vi hem och åt middag med min storebror. Och efter det blev det solsidan med lite gotta, glögg och pepparkakshus bakning. Dock blev det inte alls som tänkt, haha. 
Idag har jag lite saker att göra, så bäst att sätta igång nu. Kramis

Postat av: Anonym

Vad har du för kamera? Dina bilder är så fina!!!

Svar: Canon EOS 1100D :)
Sanna Lundberg

2013-12-09 @ 16:06:51
Postat av: Evelina

Gröten ser sjukt god ut! Hur gör du och vilka ingredienser använder du dig av? :) Är riktigt trött på att bara äta vanlig havregrynsgröt med lingon..

2013-12-14 @ 18:04:30



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]