Fjärde advent


Äter ett "innan tränings" mål och ska snart till gymmet med mamma och pappa. Lite fjärde advetsmys på gymmet, låter väl inte fy skam? ;) jag gillar't!

Postat av: Big-Sis J 😊

Åååh! Älskar både saffransbullen och risifrutti! Så himla gott fika ❤️ Har du smakat risifrutti med saffran? 🌟 Hoppas träningen gick strålande ❤️ LY lillsis!

Svar: Hihi då är vi två, mjami!❤️👌 ja, det har jag! Den är faktiskt god, men tappar smaken efter halva burken. Men super god!😚💞 love you sis!!❤️
Sanna Lundberg

2013-12-22 @ 23:50:46



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]