Underbara jul

Åh Gud vilken kväll. Fick skjuts till stan av mamma, och när jag kom till Rebecca gick vi till Ica och köpte massa gotta till kvällen (dock blev det bara jag och Rebecca ikväll..) :( sen for vi hem och dekorerade pepparkakor, drack glögg, åt kladdkaka med "mintchoklad grädde" (hackad Marianne chokladkaka från Fazer) drack ännu mera glögg, åt lite mer.. Och så vidare. Och nu efter en glöggflaska (blev typ full?!), en Frödinge kladdkaka, en chokladkaka och massa pepparkakor mår jag som en gud.. (Eller aa, nästan i alla fall. Måste nog trycka lite kvällsfika först. Sen så!) 
Ska snart hoppa av bussen. Men för att sammanfatta kvällen: äta gottis,skratt,mys, paketöppning, film, julmusik osv..Med andra ord en underbar och perfekt  fjärde advent! :) 
 
Jag har värdens bästa vänner! 
Vi saknade dig Jenny♥




Postat av: Mia Olsen

Gulligaste töserna och jisses med gotta!
Varför bor jag så långt ifrån seriöst?

Hoppa du får en underbar jul Sanna! :)

Svar: Men du är ju för söt hjärtat! Hihi, ja.. det blev lite för mycket. haha!Du får flytta upp hit sötnos :)

Detsamma fina Mia!! God jul!
Sanna Lundberg

2013-12-23 @ 10:37:32
URL: http://marslammet.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]