14e Juli 2013

Hej på er, idag fyller min fina storebror Robin år. Vi har firat honom med paket och fika. Ikväll ska vi äta middag tillsammans. Det blir oxfilé som vi ska grilla. Mums! 
 
Igår kväll for jag till Sandra där vi var några och såg på film och jag och sandra hade köpt varsin glass också :P Imorgon är det måndag och då är jag tillbaka på banan igen. Har vart en vecka utan träning och full med skräpmat, tillexempel Max,Godis och fika. Haha men de ska va gott o leva. Längtar efter att få träna bara that´s the problem. :)
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]