21a juli 2013

Hej, förlåt för den dåliga uppdateringen. Men har bara jobbat för det mesta. Igår så firade vi Magnus som fyllde år i torsdags, han bjöd på lunch och fika. Mycket gott va det! Sedan efter vi ätit middag, så var jag barnvakt åt Julia. Vi hade köpt både godis och nutte som vi/jag (Julia somnade ettag där) åt medan vi såg på Katten i hatten och Monster High, hehe. Efter en stund somnade jag i soffan och for sedan hem kl 03 något. 
Idag så har jag inte gjort något, började morgonen framför Gossip girl medan jag åt min goda frulle. Och sen har jag inte gjort något vettigt alls. Tänkte fara och träna en stund där, men sen så ändrade jag mig och satt kvar i soffan. 
 
Nu har vi nyss ätit med Robin och Liza. Mamma har bakat en Pecannötpaj, som ska äta framför en film. Och sedan har jag nutte också. hihi. Imorgon jobbar jag, vet dock inte tiderna ännu eftersom jag inte kollat i min kalender. Inte länge kvar till jag får sluta jobba! wiii! :)
 

Postat av: Louise

Hej fina du! Älskar att läsa din blogg,så bra !
Hur många gånger i veckan brukar du träna? :)
Hur brukar dina magpass se ut? (Övningarna,reps,set osv?)
Kram

2013-07-21 @ 20:43:41



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]