31a juli 2013

Hej på er. Jag har nyss vart på gymmet och kört ett väldigt chill-pass idag. Drack en Celsius cola innan också. När jag var på gymmet fick jag ett mejl, som seriöst gjorde min dag. Kommer bli så himla kul. Vad det är lär ni få se senare. 
 
Fick hem mitt skal idag som jag gjort på Caseapp i måndags (!!). Det var en tävling jag vann på Biancas.nu , Så det var himla kul! Dock beställde jag ett skal till Iphone 5, så kan inte använda det ännu, så ska se till att köpa en ny mobil så snabbt jag kan! :) Visst vart det snyggt?! 
 

Postat av: Charlotte Andersson

Åh tjusigt! Riktigt fint :)

2013-08-01 @ 17:55:16
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Vad snyggt skal

2013-08-01 @ 18:00:58
URL: http://www.kaffehornan.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]