6e juli 2012

Godmorgon på er! Känns som söndag idag typ? Tack o lov att det bara är lördag ännu. Igår kväll hade jag en jätte rolig kväll med mina fina vänner. (Och till dig som så gärna vill veta vilka jag va med, så var det jag, Rebecka,Sandra, Jonas,Junas,Robert & Tobias) Vi drog på Konsum och köpte godis, sedan for vi hem till Sandra och spelade kort och sådant. Det blev en ganska spontan kväll, men jag hade roligt :) På dagen så for jag upp till stan som sagt och gav mina byxor till hon som skulle köpa dom. Sedan åt jag Pizza och Thaibuffé med mamma,pappa,Lucas,Oliwer och Liza. Robin och Liza åt sedan hos oss, så det var trevligt. 
 
Jag har ätit frukost och ligger nu ute och tar vara på solen. Börjar jobba 13-18 idag, känns otroligt drygt :P 
Juste igår var jag inne på Creative Lounge i stan, och så himla fina kläder de har alltså!! Dör ju lite! Dom hade inte Primebootsmodellen jag var ute efter, så jag får köpa dom i Göteborg istället. Om ni bor i Umeå, så måste ni kika in hos dom! :)
1.Jag igår 2. Min frukost imorse, muums!
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]