7e juli 2013

Så skönt att vi äntligen fått sol här i Umeå!! Det glädjer mig :D Har nyss ätit lunch och ska gå ut och lägga mig i solen igen. Är jätte sugen på Celsius, så ska ta min nya favoritsmak (cola) snart. Har rensat lite ogräs med mamma efter vi ätit frukost, så jag tjänar lite extra pengar ;) Thumbs up for that! 
Nä nu ska jag ut och ta vara på solen, ska försöka ta en liten powernap också, är skit slö/trött och de kan jag ju inte vara när Carris,Magnus & Oliwer ska äta här ikväll! :)
 

Postat av: bajs

Varför raderade du ditt ask konto? tönt

Svar: För att det sög, haha!
Sanna Lundberg

2013-07-07 @ 18:22:44



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]