DÅLIGA BILDER?

Varför blir det så dålig kvalité på mina bilder som jag lägger upp?! Blir så jäkla sur! Någon som vet och vill vara jätte snäll att hjälpa mig?

Postat av: Natalie Sandqwist

De blir så när man laddar upp bilder på blogg.se :( mina blir också mycket sämre kvalité så de är något med blogg.se typ...

2013-07-28 @ 16:29:20
URL: http://natalie.blo.gg/
Postat av: Anonym

Dålig kamera?

2013-07-28 @ 18:30:03
Postat av: Emelie None

Har haft samma problem, men sen började jag ändra storleken på bilderna, så min content är 800 bred så då ändrar jag bilderna till 800, det funkar faktiskt!

Svar: Ska försöka mig fram. Tack :)
Sanna Lundberg

2013-08-01 @ 17:52:45
URL: http://emeliewester.se/
Postat av: Ebba

Man måste förminska bilderna till det format man laddar upp dem i! T.ex om du laddar upp bilden i 700 pixlar måste bilden vara 700 pixlar bred. Det kan man ändra i photoshop eller Gimp :) Gimp är gratis och fungerar minst lika bra som Photoshop :)

Svar: Jag har försökt göra det, men tydligen inte lyckats. Ska försöka mig fram. Tack för hjäpen! Kram :)
Sanna Lundberg

2013-08-01 @ 17:59:11
URL: http://ebbson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]