fråga till er

Lite roligt att veta bara vad ni tror om mig. Så min fråga till er är: hur tror ni att jag är som person?

Postat av: Anonym

Typ snäll och så men otroligt dryg och töntig haha..

2013-07-16 @ 18:35:35
Postat av: Ofelia

Hej!
Har läst din blogg och instagram ett tag och tycker du verkar vara världens underbaraste! Hihi, så himla glad och positiv hela tiden! Jättekul att läsa verkligen, man blir så glad av att titta in! Dessutom är du supersöt! =D

Ha det toppen!
Kram

2013-07-16 @ 21:03:22
Postat av: Ofelia

Hej!
Har läst din blogg och instagram ett tag och tycker du verkar vara världens underbaraste! Hihi, så himla glad och positiv hela tiden! Jättekul att läsa verkligen, man blir så glad av att titta in! Dessutom är du supersöt! =D

Ha det toppen!
Kram

Ojj, märkte att jag skrev fel mail i förra kommentaren =D

2013-07-16 @ 21:04:29
Postat av: JJ

Dryg och töntig? Ehh..? Personer/personerna måste ju för det första inte känna dig alls. För det andra, må sjukt dåligt i sig själv/själva. För det tredje, förmodligen vara skrämmande avundsjuk samtidigt som de har den minst önskade egenskapen man önskar att någon har; elak. Sjukt elak och missunnsam.

Jag skulle kunna göra en lista över alla dina otroligt fina personligheter och egenskaper. Men för att plocka ut guldkornen skulle jag börja med att säga att du är en helt underbar tjej, alltid så otroligt glad och positiv. Genom din oslagbara utstrålning med ögon som tindrar likt en klar stjärnhimmel och din härliga personliget som visar en självsäker, drivande och sjukt rolig tjej som våga bjuda på sig själv :) Du inspirerar, motiverar och får (framför allt mig) att se livet som så mkt mer än ett mörker av ett spindelnät. Du ger mig hopp, ett ljus i vardagen genom dina fantastiska inlägg (japp, jag är en stalker!) för att inte tala om hur otroligt givmild, omtänksam och kärleksfull du är mot och med både vänner och din finaste familj. Du är så pålitlig, smart, mogen för din ålder. Du är en vän jag önskar att jag hade haft sedan alltid. Dessutom besitter du en skönhet som det inte finns ord att beskriva, vacker som få, så fantastiskt söt och fin! Dina ögon, ditt hår, dina ansiktsdrag är likt en ängel eller dockas! Önskar att mina barn ska få bli lika vackra som dig Sanna :) Du har också ett skratt som smittar av sig, en sjukt jävla fit kropp som bara kommer bli finare och finare med åren! Du är sjukt stark och i mina ögon är du precis en sådan bästavän jag önskar att alla skulle få ha.

Du är helt, helt underbar - låt ingen annan få dig att tro något annat. Älskar dig verkligen för den du är, mitt finaste lilla vän!! ❤ (Kramar från din stjärna) JJ

2013-07-17 @ 15:12:29
Postat av: Anonym

Dryg och töntig? Ehh..? Personer/personerna måste ju för det första inte känna dig alls. För det andra, må sjukt dåligt i sig själv/själva. För det tredje, förmodligen vara skrämmande avundsjuk samtidigt som de har den minst önskade egenskapen man önskar att någon har; elak. Sjukt elak och missunnsam.

Jag skulle kunna göra en lista över alla dina otroligt fina personligheter och egenskaper. Men för att plocka ut guldkornen skulle jag börja med att säga att du är en helt underbar tjej, alltid så otroligt glad och positiv. Genom din oslagbara utstrålning med ögon som tindrar likt en klar stjärnhimmel och din härliga personliget som visar en självsäker, drivande och sjukt rolig tjej som våga bjuda på sig själv :) Du inspirerar, motiverar och får (framför allt mig) att se livet som så mkt mer än ett mörker av ett spindelnät. Du ger mig hopp, ett ljus i vardagen genom dina fantastiska inlägg (japp, jag är en stalker!) för att inte tala om hur otroligt givmild, omtänksam och kärleksfull du är mot och med både vänner och din finaste familj. Du är så pålitlig, smart, mogen för din ålder. Du är en vän jag önskar att jag hade haft sedan alltid. Dessutom besitter du en skönhet som det inte finns ord att beskriva, vacker som få, så fantastiskt söt och fin! Dina ögon, ditt hår, dina ansiktsdrag är likt en ängel eller dockas! Önskar att mina barn ska få bli lika vackra som dig Sanna :) Du har också ett skratt som smittar av sig, en sjukt jävla fit kropp som bara kommer bli finare och finare med åren! Du är sjukt stark och i mina ögon är du precis en sådan bästavän jag önskar att alla skulle få ha.

Du är helt, helt underbar - låt ingen annan få dig att tro något annat. Älskar dig verkligen för den du är, mitt finaste lilla vän!! ❤ (Kramar från din stjärna) JJ

Svar: Tack älskade! Du gjorde min dag! Började tänka efter där ettag och undrade varför/hur jag var dryg. MEN.. började nu att inse att personen som skrev kommentaren bara är avundsjuk! Egentligen ska man bara skratta åt sådana kommentarer.
Jag vill att du ska veta att du är en av de finaste som finns! Jag är så otroligt tacksam över att få ha en sådan fin vän som du. Du gör mig alltid på bra humör och det är du som motiverar och ger mig styrka varje dag, tack vare dina fina ord du ger mig. Det går direkt in i mitt hjärta <3 Jag kommer nog aldrig kunna beskriva hur bra du är,aldrig. Du är helt enkelt för bra för att vara sann!
Längtar till när du blir frisk, då vi kan ha sleepover partyn och gg-marathon i din fina lägenhet kanske? Träna tillsammans och resa! :)

Tack för att du finns min fina stjärna! Älskar dig så otroligt mycket!! Finns alltid för dig gumman. Kärlek och styrka till min finaste!! kramar <3 <3
Sanna Lundberg

2013-07-17 @ 15:13:17



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]