Från i fredags

Bilder från i fredags då Sandra sov över hos mig. Vi sov i min friggebod och morgonen efter så bakade min mamma scones till oss. Senare for jag iväg och jobbade ett em-pass åt Sandra. :) 
Juste på fredagen så bad jag min gamla gympa lärare Jenny komma till mitt jobb, och då gav jag henne rosa blommor (samma som Blair´s favorit blommor i Gossip Girl) hihi bara för att jag vet att hon också älskar rosa och Gossip Girl. Ett rosa Celsius linne och en kartong jordgubbar fick hon också. Det var så himla kul att få träffa henne, och att jag fick göra hon så glad, då vart jag glad också! Finaste Jenny<3

Postat av: Jenny Josefin

Åh, tack tack tack än en gång, älskade finaste Sanna!!! ❤❤❤
Och så himla söta du och Sandra är på bilderna, hur mys som helst ser ni ut att ha ☺

Svar: så lite så älskade, det var bara kul ju <3 <3 vi alla måste ha en mysig tjejkväll någon gång tillsammans! :)
Sanna Lundberg

2013-07-15 @ 00:36:34
Postat av: Anonym

Åh, det vore ju drömmen :) Så himla mysigt! Lätt på :) <3 /Jenny Josefin

2013-07-15 @ 10:35:25



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]