Hjälp!!

Jag håller på att ta tag i bloggen på riktigt nu, men jag skulle vilja ha hjälp med designen!
Är det någon där ute som vill hjälpa mig? Snälla!! 
 Bild från i Tisdags tror jag i Göteborg

Postat av: Anonym

Skulle också vilja börja blogga, men jag är helt värdelös i webbdesign och vet inte alls hur man gör för att få till en sådan fin blogg som du har :) Borde finnas någon sida där man kan beställa sin egen önskade bloggdesign från :)

Puss&Kram Jenny Josefin

Svar: JAAAA! måste börja blogga!! Snälla!! Det fixar sig! <3 Puss o Kraam
Sanna Lundberg

2013-07-14 @ 13:14:31



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]