Jordgubbar med gräddglass

Sedan jag var i Egypten så äter jag gärna med kanel på min vaniljglass, så himla gott!! Testa!! 

Postat av: johanna

Först och främst vill jag säga att jag fattar inte hur en människa kan vara så jävla vacker som du, och för det andra vill jag säga att du verkar vara en jättefin människa, trevligt bemötande och så. Till sist vill jag också säga att du verkar vara stark (som person då!). Och kanske i muskler också hehe :D Fortsätt som du gör Sanna!

2013-07-08 @ 23:11:14



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]