Matkoma deluxe

Har käkat pizza och en hel del smått och gott ikväll. Ligger här i soffan med matkoma framför Batman. Jahapp.
Ska sova ute i friggen inatt med min lillebror tror jag. Är ledig imorgon, så ska bara ta det lugnt och kanske fara till stan eller så, tror jag hörde mamma pratade om det. Juste jag fyller år snart också! :D ska köpa en ny Iphone så snart som möjligt också, dock kommer hela lönen vara borta då. Ska köpa ett par Primeboots också som jag har lagt undan. Ja harregud, det finns så mycket jag vill ha just nu. Måste ge mig! :(

Har förresten tänkt att skapa lösenord på bloggen, så ni som vill ha mitt lösenord kan skriva till mig på Facebook, KiK (Sannaswe) eller maila mig ([email protected])


Postat av: Jenny Josefin

Älskling! Jag vill ha lösenordet ❤ Ska svara på ditt sms också! Supergullig hade du skrivit och jag blev så himla glad och varm i hjärtat. Finaste vän! ❤

Svar: jag skriver det till dig i ett sms när jag sätter dit ett lösenord<3 Puss o kram hjärtat mitt!
Sanna Lundberg

2013-07-28 @ 22:42:41



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]