13e Juni 2013

hej finisar!
Jag har nyss ätit middag, åt så sjukt mycket mat + bröd bakat i bageri med massa ost! Yum! Blev sent igår för mig, somnade runt 2, då jag skulle upp kl 7.. så var lagom trött imorse.Men vi hade det jätte mysigt i går! Jag, Sandra, Rebecka, Jonas, Junas och Samuel möttes på Café Göteborg där jag bokat bord, sedan tog alla varsin krossad kladdkaka. Heaven! Sedan gick vi vidare för att köpa godis på Hemmakväll (drööm ju!) och se på Baksmällan 3 på bio.
Imorse klev jag upp för jobb, kändes otroligt tungt, och det blev inte bättre av att jag hade huvudvärk pågrund av för lite sömn. Det rullade på, det var dags för min lunch (dagens höjdpunkt på jobbet ju) sedan fick jag faktiskt konstigt nog en rejäl smäll av entré dörrarna mitt i pannan, så med en bula och en grop i pannan fick jag inte mycket ögonkontakt med mina kunder om jag säger så. haha. Såg förjävligt ut! 
Ikväll ska jag se på Gossip Girl marathon och äta mitt godis jag vart o köpt. Låter bra i mina öron. Puss!
 
En bild från igår på mitt favotit café. Kommer bli mycket besök där i sommar! 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]