14e juni 2013

Hej solstålar!
Står på jobbet just nu och ska alldeles strax packa ihop. När jag kommer hem så ska jag äta, vi skulle beställa pizza, eller fara på Kajutan. Vi får se var det blir. Blir gott hur som :P

Idag har jag inte gjort något alls, åt frukost som bestod av två ostmackor och en skål med bananyoghurt (kärlek) med crunchy och annat gott i! Åt lunch för sedan cykla till jobbet med vinterjackan på?! Alltså vinterjacka i juni? Inte ok.
Nu känner jag att jag börjar bli lite hungrig så ska springa in till Konsum tvärt och köpa nutte för så jag kan vara lite trevlig mot mina kunder, höhö.
Skriver senare puss!





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]