1a Juni 2013

Hej på er. Sitter just nu ute i uterummet med Mamma o pappa och Carris o Magnus. Vi har ätit middag tillsammans, vi grillade stora grillspett som var jätte goda, med färsk potatis. Så jag blev mycket mätt och belåten. Efter så bakade vi en bär paj och åt med vattenmelon, jordgubbar och grädde. Och massa nötter och torkad sommar frukt. 
 
Imorse ladde jag upp med en dunderfrukost i form av mackor med ost, yoghurt med flingor och frukt tillexempel, gott! :) Hela helgen, eller egentligen hela veckan sen i onsdags så har jag vart helt död. Jätte trött, har inte haft någon energi till något alls. Så idag har jag bara legat inne och ätit typ. Laddat upp inför nästa vecka, hehe.
Morgondagens planer är att kliva upp och äta en stor frukost (älskar frukost!!) sedan ligga i soffan och se på Gossip Girl och sedan äta pizzaaa! yuum!
Nu ska jag se ett avsnitt GG innan jag lägger mig. 
   
 
Mina senaste bilder från Instagram. @Sannalundbergs heter jag där för er som vill följa mig :)
 
 
 
 

 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]