20e juni 2013

Hej på er!
Jag har nyss tryckt en macka och en skål med vaniljyoghurt med färska jordgubbar och banan. Och en kopp te med honung såklart! :D 
Idag har jag jobbat från 15-22, innan jobbet for jag med pappa och handlade inför imorgon, då det är min favoritdag på hela året typ! Älskar verkligen midsommar.
 
Imorgon före lunch går min familj och alla nära och kära ner till ljumviken för att äta lunch, köpa glass och dansa runt stången. Vi brukar sitta där enda till 18.30 på eftermiddagen! Efter all mat och sådant kommer jag fara till Obbola till mina fina för att spendera resten av dagen med dom. Underbart!
Nytt från The Bodyshop!
btw. såg att jag vann tävlingen på Bianca´s tävling, yeeey så kul! :D
 
 

Postat av: Anonym

vilka är "mina fina"?

2013-06-21 @ 14:24:43



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]