22a Juni 2013

Hej alla! Och glad midsommar! Hade en helt underbart bra dag igår. Vaknade upp och åt en god sommar frukost, sedan bar det av ner till Ljumviken där vi hade med oss lunch och annat snacks. Sandra kom dit efter 14 och då gick vi och köpte glass. Sandra for hem efter någon timmer eftersom hon skulle iväg till Obbola. Men jag och min familj och de vi umgicks med satt kvar till 18.30 för att sedan gå hem och duka upp för ännu en buffé, vi grillade också och sådant. Efter all mat och annat gott, fick jag skjuts till Obbola där jag var spenderade resten av min kväll. Vi spelade spel, och åt massa gotta. (alldeles för mycket för min del, haha uäk) Men jag hade en himla fin dag med min familj och vänner! :) 
Idag så kommer jag spendera min dag hemma, i soffan. Mina kusiner Elvin och Benjamin ska sova här idag också så det blir mysigt. Vi har ätit rester till lunch som blev kvar sen gårdagen, can´t get enough! Så nu ligger jag som en deg klump i soffan och ska gå och göra mig lite fräsch. Hehe.
Ikväll blir det mys!!!!

Postat av: jenny josefin

Finaste lilla hjärtat! Så himla vacker du är och din klänning är ju att döda för ❤☺👌 Får jag fråga var den kommer från? Du ser verkligen ut som en riktig ängel, glad midsommar i efterskott och världens största kram till min underbaraste favotjej ❤

Svar: Tack finaste!! Den kommer från Veromoda! Dock förra året... Men jag har för mig det finns en liknande modell iår. Puss o kram till dig min fina <3
Sanna Lundberg

2013-06-22 @ 15:28:05
Postat av: Lisa Antonsson

Jag döör så fin du är, och ditt hår! Du är helt perfekt:) Jag har en liknande klänning från Vero Moda❤

Svar: tack men neeeej långt ifrån!! :) Åh dom är så fina!! :D
Sanna Lundberg

2013-06-22 @ 17:27:04
Postat av: Anonym

Vilka var du med i obbola, du kanske bör skriva det? du bara "vi" blabla, vilka "vi"? suck

2013-06-22 @ 18:00:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]