3e Juni 2013


 Hej på er!
Dagen idag började bra och jag var på super humör. Det var varmt och soligt. Men nu har det blivit världens storm! Hatar när det är grått och kallt, då blir jag på mindre bra humör.. Men jag hade i allafall tänkt mig att fara på gymmet ikväll, jag minns knappt sist jag körde ett bra träningspass alltså. Not good! :( 
Min sommar frukost på altanen idag, sovmorgon hade jag också! Kan ju inte bli bättre! I skålen är det i allafall jordgubbs yoghurt, kiwi, banan, crunchy, torkad frukt, jordgubbar och körsbär. Två mackor med ost och gurka, och sommar-te med en stor sked honung. Underbart! 
 
Ska sätta i hop ett snabbt pass nu, sen vill jag hem, göra kvällsfika och se på Gossip Girl.. standard! Fixar fortfarande med designen, men jag är inte den bäste på detta.. Juste beställde ju mina skor igår kväll, ihh! Can´t wait! :D Längtar till den 12e Juni också, då smäller det liksom (Sandra are you ready tyyp, gah hets!) Aja, börjar sommarjobba på onsdag också, känns bra. Ha en fin kväll! :)
Köpte Jordgubbsgodis till min bebis i lördags, de luktar så gott så jag är nästan sugen på att ta en! :P
 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]