5e Juni 2013

Jag imorse innan jobbet.
Hej på er! Idag har jag gjort bort första jobbdagen. Det gick super bra, laddade upp med min super frukost så jag skulle stå på mig ett tag, men blev lika hungrig igen när jag hade stått en timme. Haha.. Köpte mat på Konsum med Samuel sen kom Sandra kl 15 och bytte av mig. 
 
Ikväll ska jag på gymmet med mamma, sen ska jag hem och äta kvällsfika, se på gg sedan hoppa i säng. Ska jobba eftermiddag imorgon, så får sova ut.
Juste igår sprang ju jag Vårruset, det var 5km och jag fick tiden 20.37 och kom på 11e plats, jag är nöjd och så, men det gick otroligt tungt och mådde jätte illa under loppet. Åt alldeles för mycket middag innan. Men de två första som kom i mål, sprang in tidigare till mållinjen eftersom cyklisten svängde in förtidigt. Blev lite sur då :P
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]