7e juni 2013

Hej, idag är det fredag.. Nähä!? Jag har bara 2 dagar kvar i skolan och förhoppningsvis börjar jag på någon annan skola nästa termin. Hoppas Kaj kommer in bara, jag vet inte vad jag gör med livet annars!! :(

Annars då, jo mamma och pappa är borta i helgen. Dom + vänner for på en weekend. Också lämnar dom mig här!? Hallå liksom! Nej då, skönt att vara ensam hemma med syskonen bara ibland också :) jag står för maten i helgen och jag lyckades riktigt bra till middag idag, färsk bandpasta med kyckling, som jag blandat med grädde,soltorkade tomater osv. Men nu iaf väntas gotta!! Mamma handlade till oss i torsdags, så nu blir det gotta +Gossip girl!
Bloggar imorgon! Ha en bra fredagskväll!


Postat av: Frida

Kan du visa vilka produkter du använder för ditt hår, shampo, balsam osv? :)

2013-06-22 @ 11:03:44



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]