Firar sommarlov!

Sätt på 720p (HD) !!!!
 
 

Postat av: Anonym

Vad heter låten?

Svar: Under the sun med John de Sohn
Sanna Lundberg

2013-06-13 @ 19:38:18
Postat av: Jenny Josefin

Hihi åh Sanna, på er video, titta på den igen och lägg märke till en mintgrön minibil som passerar när du dansar :D Det var jag och min pappa som satt i den, hehe hans nya lilla fartåk :D Jag typ skrek i bilen "titta!! Där är ju min sötaste ängel!!!" Och han bá: Jaa, det är ju Sanna :D Hihi. Du såg så himla glad, lycklig och otroligt vacker med världens utstrålning!! Puss favvo!! ❤

Svar: Åh va det du!? Jag såg inte dig! Men i videon så säger min kompis som filmar, "Åh kolla den där bilen" Sen filmade hon på er! Jätte söt bil, så himla gullig! Puss på dig min älskling!! <3
Sanna Lundberg

2013-06-13 @ 19:48:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]