Springaaa

Håller på att ladda upp med musik och en celsius inför en löprunda. Vet dock inte hur långt jag ska springa, men lär väl bli 1mil, haha. Juste igår så smsade Rebecka mig om ett "zombie-run", ni kan läsa om det på deras blogg, och jag vart faktiskt himla sugen! Jäkla vilken tid man måste få! haha. Kortfattat, så ska man springa 5km och bli jagade av zombies, dom ska försöka ta banden (som står för liv) som du har på dig. Under banan kommer det också vara hinder, alltså så du måste slänga dig, krypa och hoppa tillexempel. Sjukt kul! 
 
 

Postat av: Anonym

Är du sponsrad av celsius?:O

2013-06-19 @ 11:24:03
Postat av: Emma

Du är så fin! :)
Jag undrar bara hur ofta du är ute och springer? Och tränar du något annat? Isf vad? :)

2013-06-19 @ 16:31:40



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]