Tidsfördriv

PERSONLIGT:
Namn: Sanna
Födelsedag: 14 augusti
Födelseort: Umeå
Uppvuxen i: Holmsund
Bor: Holmsund
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Blond
Pluggar: Just nu inget, men förut frisör
Familj: Mamma,Pappa,Syster och två bröder
 
FAVORIT:
Färg: Vitt och marinblått skulle jag tro
Plats: Utomlands
Land: Thailand!
Bok: Ha inte läst så många böcker, så kommer inte på någon
Fordon: Bil
Film: Safe Haven
Låt: Under the sun, med John de Sohn
Djur: Hund och kanin
Affär: Zara och Vero Moda
Serie: Gossip girl och 90210
Café: Café Göteborg
Plagg: hmm, beror på
Skor: Mina Nike free run såklart!
Aktivitet: Träna, umgås med mina nära och kära
 
 
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Haha ja, så fort jag ser en spegel typ :P
Gnälla: Kan väl hända, hehe
Skrika: Ja, men inte om jag inte behöver?
Sova: Nej, aldrig 
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja men inte nu, har sommarlov
Röka: Aldrig. Har inte ens smakat. Stolt tjej!
Ljuga: Nja, inte allvarligt 
Hata folk: Haha, helst inte
Lita på folk: Nej inte längre, men bara på mina närmaste
 
NÄR:
Köpte du något senast: Förra veckan
Kramades du senast: Igår
Åt du senast: Någon timme sen
 
VEM:
Rörde dig sist: Mamma
Vill du slå: Hmm 
Kramade du sist: Mina kusiner
Vill du vara som: Ingen
Sårade dig sist: Det behåller jag för mig själv
Gjorde dig riktigt glad senast: Min chef (haha) och min familj
 
HAR DU:
Brutit några ben någon gång: Nej, eller räknas tån?
Några piercings: Öronen
Egen dator: Nej
Gjort bort dig rejält: Haha oja
Bra självförtroende: Nja, ibland 
Varit/är kär: Ja
 
HUR:
Svarar du i telefonen: Hej det är Sanna eller Hallå
Mycket pengar har du: Haha 10kr, men får min lön snart! dayum!
Ofta bäddar du sängen: Varje dag
Ofta städar du: Olika
Många stör du dig på: Ingen just nu
Ofta träffar du din familj: Varje dag
 
TROR DU:
Att du kommer bli något: Ja, jag har viljan till det!
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Det får vi väl hoppas
På ett liv efter döden: Nej
 
ÄR DU:
Förstående: Ja 
Oftast öppensinnad: Vet inte vad det är så
Osäker: Ja, ibland
Intressant: Det har jag ingen aning om
Hungrig: Alltid
Smart: Ibland kanske? Det bror på vad det handlar om
Barnslig: Haha ja det är jag
Liten: Ja
Frågvis: Vet inte vad det menas, haha
Organiserad: Ja
Hälsosam: Ja, ibland
Blyg: Kan vara, men har blivit bättre 
Lättuttråkad: Beror på
Ansvarsfull: Ja
Arg: Nej
Ledsen: Nej
Glad: Ja
Pålitlig: Ja
Positiv: Ja
Bra på att ge komplimanger:
 Ja då
 
VÄLJ:
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Vit
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller teater: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Komedi eller skräck: Komedi (fast jag gillar ändå känslan när jag blir rädd, haha)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]