10e mars 2013

Hej på er! Jag vaknade tidigt imorse..så typiskt. Men då gjorde jag i ordning en god frukost och satt och tittade på paddan lite medans jag fikade. Idag är jag super pigg och vill bara ut och springa i det fina vädret! :D Men jag vågar inte göra det ännu, förkylningen kan lätt komma tillbaka när den ligger och lurar. Jag har inte gjort något alls. Bara suttit vid paddan och legat i soffan med mamma och min lillebror, och Leo såklart. Ska ut till min lilla honey bunny Chico nu innan jag ska äta lunch. Gjorde en gymt god köttfärssås med pasta igår. (inte för att skryta, haha) Så det blir lunchen idag med. Sen så ska jag försöka att tvinga pappa ut och grilla idag.. annars så gör jag det! Säger bara lycko den killen som får mig som fru ;) Riktig wifey! Igår blev det massor av mys framför Mello. Är jag den ända som tycker att det skulle vart kul om Yohio vann? Själv så hejade jag på Ulrik och Anton (kanske lite Robin också). :) Fast jag tror inget bidrag kommer att slå Loreen i esc. Bild 3-10-13 kl. 12.12 PM #2 Bild 3-10-13 kl. 12.16 PM Bild 3-10-13 kl. 12.17 PM #3 Alltså, ahah. Satt och lekte lite med Mac'en sån tönt som jag är. Kollat i Air shoppen också. Känner mig så himla blek och ful just nu alltså. Uääk. Take me away from here tack.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]