12e mars 2013

Hallu. Sitter i matsalen och har nyss ätit sjuuuukt god lunch! Är skit trött idag för att jag kunde verkligen inte somna igår. Somnade kanske runt 01 och vaknade 03.20 så det blev inte så mycket sömn inatt. Hade jätte mycket värk i benen, så fick kliva upp och ta värktablett sen så kunde jag inte somna igen riktigt. Igår så körde jag ett lätt pass på gymmet eftersom jag vart förkyld och vill inte få tillbaka den. Laddade i alla fall upp med min bästa Celsius i den bästa smaken! :) Så fick lite energi där. Sedan for jag hem och fikade kvällsfika och myste framför Top modell. Såklart!! Min svenska börjar snart, sen har jag frisör sedan slutar jag. skönt. Vill hem och ta en powernap. Well, ha en bra dag ni! IMG_4037edited




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]