26e mars 2013

Hej på er! Länge sedan jag skrev, men jag har vart i Egypten i 1 vecka med hela min familj. Det har vart så otroligt underbart och vi har haft så ku tillsammans. Jag kommer lägga in bilder och berätta mer senare i veckan. Har en hel del läxa,redovisnigar och prov jag vill göra bort innan påsklovet som jag får imorgon! WIII! Efter skolan ska jag följa mamma till Maxi och stor handla. Sedan efter maten ska jag ÄNTLIGEN få träna! Har inte tränat på 2 veckor, så det ska bli så himla kul och skönt att få börja träna igen. Jag ska träna med Sandra så det blir super kul, längat efter min bästis!! :D Jag fick en fråga förra veckan om jag kan göra ett inlägg om träningstips typ, eller liknande. Och det kan jag göra. Det är ju bara kul. Så om ni har något som ni funderar över om träning så kan ni fråga i detta inlägg, så ska jag försöka svara på det :)

20130326-122718.jpg

20130326-122710.jpg Några Iphone bilder från veckan.. Hade gärna stannat några veckor till. ❤

Postat av: anomym

hur tränar du magen?:)

2013-03-26 @ 15:11:09
Postat av: F

Hur ofta tränar du, vad tränar du?
Hur kan man träna om man inte har tillgång till gym? Hur ser din kost ut?

2013-03-27 @ 14:19:52
Postat av: Anonym

du får gärna berätta om hur du tränar mage, ben och rumpa!

2013-04-04 @ 18:01:57



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]