28e mars 2013

Godmorgon! eller jag vaknade sju imorse, jag som tänkte sova ut. Har inte sovit bra de här senaste dagarna. Mina mage spökar lite ;) haha. Jag klev i alla fall upp och gjorde en god mys frukost. Rostat bröd, jordgubb&smultron yoghurt med jordgubbar och så vidare. Var så himla gott. Har saknat mina dunder frukostar, även fast jag ätit god hotellfrukost i en hel vecka varje dag. LYXIGT. Igår sprang jag 1 mil för första gången sen i september tror jag, och jag tänker inte ens skriva vilken tid jag fick. nästan pinsamt. Var i alla fall jätte jobbigt, men jag är så jäkla taggad på att komma tillbaka på banan igen, kan dock ta ett bra tag. Men det är bara att jobba! Har tänkt på att springa några lopp senare i vår och i sommar, så det blir hård träning så småning om. :P Nu ska jag gå ut till Chico sedan ska jag äta lunch som mamma gjort i ordning åt mig. Sedan blir det gymmet skulle jag tro. Vet dock inte vad för typ av styrka jag ska köra, men det ordnar sig. Ha en bra dag! :D IMG_5393 IMG_5385 Bilder tagna nyss

Postat av: Anonym

vad sprang du på för tid??:):)

2013-04-01 @ 14:58:23



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]