29e mars 2013

Godmorgon! Jag har nyss fikat upp min mys frukost. Medan jag fikade läste jag bil&bostad, haha. Jag längtar verkligen tills jag får flytta till min egna lilla lägenhet, jag vet precis hur jag vill ha i mitt hem. Ljusa och fräscha färger, antingen i marint tema eller romatsik stil. hihi! Innan jag gick och la mig igår kväll, så laddade jag hem finalen av Topp modell  på tvn och myste ner mig med en filt och en skål med godis och naturgodis å några jordgubbar. Perfekt ju! Visste dock redan vem som skulle vinna, men Topp modell är mitt favvo pogram! Jag som hejjade på Shams :( Nu ska jag kika runt på bloggar och så, ha en bra fredag och Glad påsk på er! :D IMG_5420 IMG_5424 IMG_5425   i skålen är det vanilj yoghurt med en banan och jordgubbar, smakar som sommar!! åh.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]