8e mars 2013

Godmorgon! Jag är vaken och har nyss ätit en liten frukost. Vaknade upp med lite halsont. Så idag och under helgen ska jag vila. Och äta extra mycket så att jag inte blir sjuk tills nästa vecka! Ska fara på Konsum strax och köpa keso till blodpuddingen jag ska äta till lunch. Går inte utan keso! Sandra jag vet att du är avundsjuk nu, men det är bara att komma så vi kan ha lunch dejt! Blodpudding är så sjukt gott, kan äta upp en hel korv själv! :P Blir väl något gott också till kvällen, då det är Gladiatorerna! Satsar ju just nu på att bli en gladiator, så är super excited! (skämt,ha-ha) Här har ni min träningslista som ni kan lyssna på om ni ska träna idag Kör för fan!����

20130308-101212.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]