Make those days better

Känner ni likadant som mig? Ingen ork till skola? Att ni bara vill spy på alla tidiga mornar och alla dessa prov och inlämningar? Då ska jag ge er några tips som jag använder för att mina dagar ska kännas en aning bättre! ♥ Planera in saker som du kan se fram i mot! Planera in tillexempel en "after school" på fredag med dina vänner och ta en mysig och god fika på favorit cafeét. Det får dig att vilja kämpa lite extra. ♥ Le! Även om du inte är glad, så le ändå! Ett leende smittar av sig och då kan du sprida ditt leende till andra som kanske inte heller är så taggad på livet. Du kommer känna dig på mycket bättre humör, i promise! tumblr_lgauvavkep1qa4th6o1_500_large_131710705_large ♥ Träna, jag själv mår så mycket bättre då jag får träna. När inte jag får träna känner jag mig trött och är på ett fruktansvärt dåligt humör. Då är det inte roligt att vara med mig. haha. ♥ Ät mycket och bra mat. Då blir du mycket piggare och på bättre humör! Då har du orken och viljan till att göra de där jäkla läxorna. ♥ Umgås med dom du älskar och mår bra av. ♥ Köp den där fina tröjan som du länge velat ha, det förtjänar du! ♥ Kolla på bloggar,instagram och weheartit konton och bli inspirerad. Jag tycker det är himla kul och kika in på favorit bloggen min, och bli inspirerad och motiverad. ♥ Ha myskvällar/sleep over med din bästavän! Köp massor av gotta som glass,godis,frukt. Baka och sätt på filmer, tänd ljus, mysdressen på och prata på om allt mellan himmel och jord! tumblr_lwp6i3fEBD1r519zfo1_500_large ♥ Planera in en liten resa som du kan se fram i mot. Kanske till någon stuga med dina vänner? ♥ Ha en "egen dag", kliv upp och gör en stor och extra god frukost, ta en lång dusch/bad och ta på dig dina myskläder. Ladda upp med gotta och sätt på din bästa film. Måla naglarna, eller gör det du känner att du mår bra utav! tumblr_lwp6i3fEBD1r519zfo1_500_large




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]