Söndags mys

Ska nu mysa ner mig i min säng, med tända ljus i rummet, äta min B&J, jordgubbar och choklad, till det ska jag se på en film, The house bunny. Man har ju sett den så många gånger, men jag älskar tjejen som är huvudpersonen, haha hon är så himla rolig! Låter perfekt. IMG_5427 IMG_5433 Juste har också tänkt på att kommande veckor/veckan köra på videofy.me´s video "challange" 7days eller något . Där man gör en liten film om hur din dag sett ut. Är det något ni skulle vilja vara intresserad av att se?

Postat av: JJ

Wiie! Jaa, sötnos! :D Så himla kul att få se.

2013-03-31 @ 21:38:11
Postat av: Ida

Har den smaken i frysen men inte hunnit smaka än! Tvivlar dock inte en sekund på att den är god, hehe..

2013-04-03 @ 21:08:18
URL: http://idasivertsson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]