Världens bästa ställe

IMG_5188 IMG_5189IMG_5190IMG_5195IMG_5196IMG_5197IMG_5199IMG_5203 IMG_5207 Efter allt gott, gick vi in till stan och kikade. Både jag och Sandra är ute efter en lite "lättare" jacka, som vi kan ha när vi far till fjällen. Vi hittade ett par, så det blir super tills då vi åker! (Dock inte dom på bilden, ahah) Jag hittade också ett par fräsiga (alltså, haha! vilket ordval) tränings tights som jag velat ha ett bra tag. Dessa var 500kr billigare! IMG_5214  

Postat av: -

Den rosa som du har på dig är ju bara för snygg! Vart kommer den ifrån? ♡

Svar: menar du jackan va? Den kommer från kappahl´s barnavdelning :D
sannallundberg

2013-03-29 @ 11:09:11
URL: http://www.filippapossler.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]