10e maj 2013

Hallå. Sitter på mitt rum och dricker en celsius och taggar igång inför milen. Idag har jag bestämt mig för att springa och göra så bra tid som möjligt. Kommer bli jätte jobbigt, men vill verkligen få tillbaka min tävlings tid! Ni som frågat vad jag springer på tid just nu, så är det runt 50min. På tjejmilen fick jag tiden 44:12 så ja... Jag har tappat enormt mycket. Mitt mål sen i somras är att springa på 40min, och det ska jag se till att göra nästa sommar då jag ska tävla i Tjejmilen 2014! Har jag bestämt! :P Nu ska jag gå och köra en PWOB. Ni får lista ut vad b-et står för själva, haha. Kan säga att det är celsius fel att jag alltid blir sjukt toa nödig av den, shah nog om det. Bloggar senare ikväll, då jag ska sovs hos Carris och Magnus medan dom är och firar Magnus mamma och pappa, så jag ska ta hand om Rocky. Mys!


Postat av: Olivia

Hej söta!
Får du träna löpning nu? :) hur ofta springer du och hur långa distanser kör du? Har du gått upp i vikt eller vad har varit orsaken till att du inte fått springa förut? Tycker du bara blir sötare och sötare! :) Kram Olivia.

2013-05-10 @ 23:30:49



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]