1a maj 2013

Godmorgon! Gårdagen blev som sagt inte som planerat, men jag och Sandra hade det så himla mysigt. Efter skolan hade jag tänkt att springa 8backar men pallade inte så jag drog på gymmet och körde ett jätte snabbt stryke pass på ca 1 timme! For hem och Sandra kom till mig och vi grillade spett och vi åt upp en hel fläskfilé och en hel plåt med klyftpotatis! Haha! Sen tog vi fram massor av godis och sådant och såg på 21 jump street. Jätte bra film! Vi hade lagomt ont i magen efter allt var slut. :P men skulle lätt kunna trycka i mig en påse nu också, men inte det! ;) Idag börjar det! Wooho! Blir att köra gym med Sandra i eftermiddag om hon är frisk. Innan det blir det att fara på maxi och handla med mamma. Älskar att handla! :P

20130501-110442.jpg

20130501-110449.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]