2a maj 2013

Hey babes! Sitter på bussen just nu påväg hem från skolan och en jobbintervju, nå så jävulskt vad jag var nervös! Men det gick bra ändå. Nu ska jag hem och äta middag, längtar! Och sedan ska jag på gymmet och köra lite rumpa och rygg hade jag tänkt!

20130502-152729.jpg Köpte en keso burk som jag nyss ätit upp. Älskar verkligen keso och dom här! Aahh! Men min favorit är den med hasselnötter,blåbär. Mmm

Postat av: Anonym

Vilket jobb? du är ju bara 16, inte sant och i den åldern är det svårt att få jobb någonstans?

Svar: Sommarjobb kallas det.. Om du inte visste det. Du tror ju att jag skulle få fara på en jobbintervju om det var någon åldersgräns? Frågor på de? Nä.
sannallundberg

2013-05-02 @ 16:18:27
Postat av: Anonym

För sommarjobb hos kommunen behövs ju ingen intervju, haha aja, ett tips, du behöver inte använda din bitch attityd till mig:)

Svar: Alltså haha. Du tror jag ljuger om att jag vart på jobbintervju eller? Vem är du ens?..någon som inte kan våga stå för vem du är :P Ett tips: ta reda på lite mer fakta innan du börjar påstå saker. Peaceeee
sannallundberg

2013-05-03 @ 22:54:49
Postat av: Anonym

nope, det enda jag undrade var, vilket jobb? men det är tydligen svårt att svara på?:)

Svar: Kanske för att jag valt att inte berätta ännu.
sannallundberg

2013-05-04 @ 13:52:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]