3e april 2013

Hej vänner! Sitter och bloggar och kikar runt på kläder,bloggar och sådant. Dricker en Celsius också såklart! Ska springa 1mil idag, måste få bättre tid än vad jag har nu!

Efter skolan idag, gick jag och köpte en ny tröja som jag letat efter som en galning. Men då var det en av tjejerna i frisör 2an som hade den så fick lov och fråga vart den kom i från. Och det visade sig att vi hade blivit inspirerad av samma bild och tjej på instagram! :D

Träffade min älsklings Sandra på bussen också, och vi pratade om vår framtida flytt till LA. Ja, skratta du... you will see ;)20130503-134435.jpg


Postat av: Anonym

vad har du för tid på 1mil?:)

2013-05-03 @ 15:03:59
Postat av: Anonym

Ska du/ni flytta til LA? :D gud vad kul!!! Hur? När? Vad är planen? Tack för en bra blogg :)

2013-05-05 @ 16:21:30



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]