4e maj 2013

Hej på er. Idag har jag vart med Sandra, vi har spelat in en video till Justin Bieber´s musikvideo. Oliwer sov hos inatt också, så jag vaknade tidigt imorse och gjorde en god lördagsfrukost. Sedan så mötte jag upp Sandra då. Nu har jag nyss käkat lite mellis och väntar på att pappa ska sluta jobbet så att vi kan börja grilla. Är fortfarande hungrig. Men medans ska jag städa undan här hemma, rulla handdukar och sådant tråkigt. Sen ska jag tvätta bort sminket. AAHHH älskar att ta bort smink, och hatar att ha på mig smink (ibland iaf) :P IMG_5844 sanna IMG_5769




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]