6e maj 2013

Hellu. Har nyss ätit en sjukt god och jäkligt stor middag. Ska på gymmet och köra biceps,triceps och axlar. Nope, no cardio today. Har jätte ont på något vis sedan jag övningskörde igår kväll. Haha. Har så jäkla små fötter så att jag inte kan ha hälen i backen så att jag kan nå kopplingen..illa. :p Idag så kom mamma till mig på skolan idag. Jag slingade hennes hår och Kim klippte! Hon ska ju på fest på fredag ;) klart man ska vara lite fin(are) då! Sen gick vi på stan och jag fick lite småsaker som jag är väldigt nöjd med. Nu ska jag jäsa lite innan jag ska köra bil iväg till hallen. KRAMIS!

20130506-181639.jpg Istället för 2 celsius ska jag testa Jack Fuel med en koffeinhalt på 60mg/100g!! Och det är både mer koffein och dricka än celsius. Och jag blir verkligen top of the world av celle.. Haha

Postat av: Lisa Antonsson

Har du en BMR Angel shake?:) Isåfall beställde du den eller köpte du den i en butik? <3

Svar: japp, minns inte vilken sida. men du kan googla. har sett lite var som helst :) kram
sannallundberg

2013-05-07 @ 13:21:38



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]